Creality, konferencja, event, CSR, employer branding

Owocorowery, czyli słowo o sporcie i owocach przy pracy

Nie chodzi tylko o to, by było zdrowo, smacznie i angażująco. Nie robimy tego wyłącznie dla owocowych kół roweru i soku produkowanego siłą mięśni nóg. To wycinek większej całości. Wierzymy, że przedsiębiorstwa mają wpływ na otaczającą nas rzeczywistość. Mogą wpływać na postawy i na jakość życia swoich pracowników. Wierzymy też, że zależy im na mniejszej rotacji i większym zaangażowaniu zespołów. Stąd właśnie pomysł na owocorowery…

Dzień (nie) jak co dzień

Paletę barw (zieleń rowerów i ich koła imitujące przeciętą na pół pomarańczę oraz kiwi) widać już od wejścia do firmy. Drewniane skrzynki z owocami i meble z trawy nawiązują do klimatów hygge i eco. Na stoliku czekają kubeczki. Wystarczy wsiąść na rower, zdecydować o składzie koktajlu i… kręcić kilometry. Ruch pedałów wprawia w ruch mikser, który rozdrabnia i miesza owoce. Efektem jest smaczny owocowy koktajl o dowolnym składzie. Podobnie jak co dzień, pracownicy trafiają do swoich biurek, ale tym razem w powietrzu unosi się świeży zapach owoców i uśmiechy powodowane pulą wysiłkowych endorfin. Przy komputerze stawiają kubeczek pełen witamin i mikroelementów.

Świadomy pracownik i zdrowsza rzeczywistość

Firmy mają wpływ na życie swoich pracowników. Mogą wskazywać możliwości i wspierać pożądane postawy. Pokazywać, że owoce są zdrowe i smaczne. Że można się bawić z nimi tle. Mogą dawać sygnały o tym, że dbanie o zdrowie jest w organizacji istotne lub nie. Mogą powodować uśmiechy i motywować do pracy. Powodować zaangażowanie lub nie.

Moc owoców

Dlaczego owoce?  Ponieważ obniżają ciśnienie i wzmacniają serce. Ograniczają wchłanianie cholesterolu. Chronią układ krwionośny i pomagają zwalczyć stres. Nie tylko mają niewiele kalorii, ale też – przyspieszają ich spalanie. Nie wspominając o pobudzaniu działania wątroby, czy oczyszczaniu się organizmu.

A jeśli ktoś szukałby wymiernych korzyści

Aktualnie niemal 50 procent pracodawców deklaruje trudności w zapełnieniu wakatów. Jedna trzecia firm nie podejmuje nowych kontraktów z obawy, że nie będzie mogła się z nich wywiązać*. To, co realnie wpływa na poziom zaangażowania pracowników i zmniejsza rotację to poza możliwościami wpływu i rozwoju także eventy i działania CSR. Pracownicy o najwyższym poziomie zaangażowania osiągają wyniki lepsze o 20%, a ich odejście z firmy jest o 87% mniej prawdopodobne w porównaniu z pracownikami o niższym poziomie zaangażowania**.

 

Dowiedz się więcej,

wyślij maila (“OWOCOROWER” w tytule) na eventy@creality.pl, a w treści:

– numer telefonu – oddzwonimy w ciągu 24 godzin,
– “proszę o więcej” – wyślemy więcej informacji.

 

* Wg raportu Work Service „Barometr Rynku Pracy X”, którego pełna treść zostanie ujawniona 29.08.2018

** Wg raportu Fierce Inc.: https://www.weknowhow.pl/wp-content/uploads/2012/02/Wplyw-zaangazowania-pracownikow-na-wyniki-finansowe1.pdf

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *